Gissa Kändis 1

2010-10-21 20:29:36 / 1 kommentarer ..


Jag har lagt till en ny katergori här på min blogg:P
Jag kommer att lägga upp några bilder på en kändis som ni allihopa känner till på ett eller ett annat sätt:P
Först kommer bilder på denna personen på bilder som ni säkerligen inte känner igen dem på :P
Och sedan de lite kändare så att säga;)

Så första inlägget i denna ketegori då då :P


Vem är denna skådespelerska?
















En bild från hennes senaste verk


-->


























Och självklart även bilder från den rollen vi känner igen henne som!




Xena - Krigarprinsessan!


Lucy Lawless











(Bilder lånad av google)

Kommentarer

Ja, jag vet, jag har kollat upp priset från dollar till svenska kronor, då blir det dom priserna, 900, och 400 kronor för dom, och det tyckte jag inte var dyrt för det märket. Har inte sagt att det är något jag ska köpa eller något, tyckte bara att det var ovanligt billigt för det märket..

2010-10-21 21:14:42
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!