Gnällde på värmen

2010-10-17 15:28:19 / 2 kommentarer ..



Glömde berätta för er att jag var och klagade på värmen hos kvartersvärden i fredags.
Hon gav mig då ett blad med vad som var standard på lägenheterna.
Vid golv nivå är det 16-17 grader, det är standard tydligen. Inte så konstigt att Legolas och Aragorn tycker att det är kallt då inte.
Från väggen och en meter utåt skall det vara mellan 20-21 grader.
Hon följde med mig tillbaka och mätte vardagsrummet (där vi tycker att det är som kallast)
Det visade sig att vi har 22.8 i genomsnitt i lägenheten - så vi har en av de varmare lägenheterna på området.
Helt sjukt.
Frågade henne även om värmen kommer att stiga när det typ är 22- ute i Januari/Februari någon gång, men det skulle det inte göra.
Jippie! *ironiskt*
Blir till att sitta i tjocktröja och tjockaste fleecefilten inomhus hela vintern då då.
Underbart!

Kommentarer
Anonym

men jävla hyresvärd om jag har min rätt att säga det! Man borde få välja själva hur varmt man vill ha det för alla ska trivas inte springa runt med mössa och vantar inomhus för att det är kallt >_<

2010-10-17 15:53:11

D är samma i våran lägenhet, iskallt ibland på vintern :/

2010-10-17 16:57:46
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!