Härlig dag! *ironisk*

2010-10-14 16:49:12 / 0 kommentarer ..



Imorse tog jag mig en lite sovmorgon som jag tyckte att jag skulle få;)

Gick till skolan vid halv tio och möttes av detta!








Tyckte att det var ju ingen stor fara så det överlevde jag nog;)
Skulle inte ha tänkt så alls:O
Fick mitt straff för sovmorgonen kort därpå!











Så här såg jag ut när jag kom fram till skolan.
Mina klasskamrater skrattade åt mig:P
En blöt snögubbe heöt enkelt;)







För er som inte vet det så tycker jag inte om snö :P




Så här såg det däremot ut senare under dagen!
Höst i Umeå!:D






Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!