Kaffe kaffe tåren den är bra?

2010-10-29 13:19:36 / 2 kommentarer ..



Nej nu ska jag dra mig till skolan för några timmars pluggande är det tänkt, samt för att kolla upp lite begagnade böcker och gruppen jag har hamnat i ;)

Sovmorgon idag:D Hur skönt som helst kan jag lova er;)
När jag kommer hem blir det städning så in i bomben här hemma! Städas åt djuren skall det göras samt sortera tvätten ;)

Ikväll nalkas det bio för vår del :D
Saw 3D ;)
Skall bli intressant att se vad den filmen har att erbjuda den här gången :P

Snart är det jul... Hur fan skall man ha råd med julklappar? >.< :P

Måtte kaffet ta slut så jag kan åka snart :P

Kommentarer

Tror du kommer ha råd. Fredrica har ju exakt samma summa som du får varje månad och hon klarar sig :P

2010-10-29 22:01:41

Åh! Saw i 3D!? Du måste berätta hur den var! :O :D Är så sugen på att se den!

2010-10-29 23:36:43
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!