Långa helgen lång;)

2010-10-10 15:29:45 / 0 kommentarer ..



Fick besök av Peter från den stora staden övik i fredags;)
Han kom hit och sov över tills på lördag^^
Vi drack några öl och bara såg på film:D
Hur mysigt som helst^^

När Peter drog på lördagen - drog vi och tränade;)
Jag simmade 30 längder på 46 minuter;)
Inte direkt fort egentligen - men det är fort för att vara jag;)
Mycket nöjd!
Träning igen på måndag!

Igår blev det en liten spontan fest på typ 6 personer.
Rätt så trevligt faktiskt. Tog det bara extremt lugnt^^

Idag har jag tvättat.
Blev skitless när någon hade lyckats tagit min tvättid men det visade sig att han hade tiden efter.
Så vi samsades under den tiden;)
Gick hur bra som helst!

Nu skall jag plugga lite grann ;)


Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!