Ööjat ont...

2010-10-12 19:58:11 / 0 kommentarer ..



Tuff skoldag idag igen ;)
Tisdagar som vanligt^^
Gick däremot tidigare från skolan - kände att jag behövde det.

Drog på direkten och tränade... gick då inge bra alls.
Haft ont i örat hela dagen(hoppas att det går över så jag slipper träffa farbror doktorn) så det gjorde väldigt ont i örat av att simma (då jag fick in vatten i örat)
PLus att jag har ett problem med högra foten. Tårna har en tendens till att helt låsa sig ibland(gör riktigt ont) det brukar alltid gå bort om man stetchar tårna liksom. Men inte idag. Gick inte bort alls.
Men jag hann träna i strax över en halvtimme innan det började men sen var det bara att gå hem igen.
Ingen idé att fortsätta med sträckta tår:P Går ju inte att ta bentagen då inte:P

Imorgon är det Mattedugga som gäller igen!
Wish me good luck!
Nog för att jag tror att det går bra;)

Igår hade jag värsta ångesten över vad jag skulle välja för kurser.
Nu har jag nästan helt bestämt mig - eller åtminstone bestämt mig bättre än innan :P
Men inte klar än ^^
Saknas fortfarande två kurser:P
Skall kolla upp lite mer imorgon så får vi se;)
Sen på torsdag blir det nog en sväng till SYOn ;)

Sitter ensam hemma. Borde plugga men jag är alldeles för trött för det.
Har inte duggan förrän på eftermiddagen så jag tror att jag hinner repetera innan dess;)

Nu skall jag nog se en film har jag tänkt;)

Ciao!

Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!