Remember Me

2010-10-12 22:20:35 / 1 kommentarer ..




 



Handling: En helt vanlig man med familjeproblem som bor med sin bästa kompis. Kompisen pekar ut en tjej som "Tyler" skall lägga in en stöt på vars liv ser ut ungefär som Tylers.
Och så börjar jistorien. Mer kan jag inte avslöja.

Sammanfatnning: Helt okey film. Gillade den moralen i relationerna i filmen. Slutet däremot kändes som en desperat lösning helt enkelt. Ingenting annat. Så kände jag iallafall. Gillade även Pierce Brosnans faders karraktär i denna film ;)
Länge sedan man såg honom i någonting överhuvudtaget;) Sen måste jag även tillägga till Emma här att jag är glad att jag såg den ;)
Precis som vi diskuterade så är ju vissa filmer bättre för skådespelare och andra sämre. Denna filmen speglade Robert Pattinson väldigt bra - till skillnad från rollen som Edward i Twilight Sagan. Den rollen gör han inte alls bra.

Betyg: 4/5

Den får en fyra bara för den goda storyn.


Bilden kommer från google så jag har ingen äganderätt till bilden

Kommentarer

Madicken? fint namn, kallas för de av släkten och gamla fotbollslaget :)

Jasså? Men nog kommer ni att få ordning på henne. Det viktigaste man bör tänka på när man har en omplacering och om den har blivit vanvårdad är tillit och vem som bestämmer innan man börjar träna den. För träningen kommer automatiskt när man visar vem som bestämmer och bygger upp tilliten. Hur är det med Tjorven då? ni har henne kvar?

2010-10-13 02:07:03
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!