Saw 3D

2010-10-30 00:39:49 / 2 kommentarer ..




VARNING FÖR SPOILERS!!!!!!!


(För er som absolut inte vill läsa någonting om denna film. Annars avslöjar jag inget mer än vad ni redan vet)






Handling: En man blir känd genom att berätta för världen hur han överlevde Jigsaws lek.
Människor dras till honom för att söka tröst för sina överlevnader. Han bär på en mörk hemlighet som får stå honom dyrt!

Sammanfattning: Mycket bättre än jag hade förväntat mig faktiskt. Trodde att den skulle vara ungefär lika dålig som de senaste andra. På vissa ställen var det lite för mycket blod och splatter. Men detta var helt klart den läskigaste Saw hittills enligt min smak! 3D grejen gav dock tyvärr ingen stor skillnad eller upplevelse. Trailern såg mer lovande ut än vad det var tyvärr. Pusslet fick tills sig ytterligare en pusselbit för oss som inte skrivit manuset och precis som alla gånger tidigare blev man lika förvånad av denna :P

Betyg: 4/5

Bilden kommer från google så jag har ingen äganderätt till bilden


Kommentarer

Du har gjort mig nyfiken på denna film =)

2010-10-30 04:20:13

Sugen att se!!! :D

2010-10-30 09:31:53
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!