Shizzle!

2010-10-21 19:36:57 / 0 kommentarer ..



Imorse hoppade jag skolan.
Genomgången som läraren skulle ha idag var på kapitel 4.
Och igår fick vi veta att kapitel fyra inte kommer att vara med på sluttentan.
Så då kände jag att det var lite onödigt att dra dit:P
Stannade hemma och sov istället:D

Drog sedan till IKSU för att träna med Ynk the one and only ;)















Sista bilden är på IKSU-hallen ;)

simning gick jättebra:D
Kommer verkligen att ha träningsvärk idag.
Varierade olika simsätt samt att jag bestämde mig för att vattentrampa i 15 minuter:P
Det kommer nog ta rejält imorgon tror jag :P

Funderar på att även dra och träna en sväng även imorgon innan Lillebror dyker upp:D
Han kommer hit och stannar hela helgen :D
Dels för att hälsa på /lana, dels för att hjälpa mig med tentapluggandet:P
Börjar vara dags att skärpa sig nu!
1.5 vecka kvar bara!!!!
Nervositeten närmar sig....



Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!