Städat:D

2010-10-15 18:11:36 / 0 kommentarer ..


Nu har jag städat så gott jag kan :P
Städat åt djuren med!
Hoppas att Linnea inte blir dålig när de kommer.
Det skulle ju vara tråkigt...

Var jätteduktig när jag städade åt djuren med:D
Lyckades klippa klorna på Legolas och Aragorn helt själv utan hjälp:D
Den som var mest arbetsbar var Lagolas faktiskt - det trodde jag faktiskt inte.
Aragorn skrek däremot (han gillar inte när man skall hålla fast hans fötter. Så jag råkade tyvär klippa (bara yttersta fliken på en av hans bakklor) Men det gör ju ingenting;)

 


Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!