The Incredible Hulk!

2010-10-10 15:46:50 / 1 kommentarer ..









Handling: Handlar om en kille som blivit utsatt för gamma strålning via ett experiment.
P.g.a det får inte hans hjärtslag överstiga 200slag/minut, för då förvandlas han till en "Hulken"
En stor grön och muskellös varelse;)
Mer handling än så behöver ni nog inte;)

Sammanfattning: Jag blev väldigt förvånad när det visade sig att jag inte hade sett den nyaste versionen av dessa "barndomsminnen". Filmen var mycket bättre med dagens effekter;)
Och jag gillade verkligen att Robert Downey Jr dök upp i denna film ;)
Det blev en liten skrattretande stämning;)

Betyg: 3/5


Bilden kommer från google så jag har ingen äganderätt till bilden


Kommentarer

Riktigt bra film

2010-10-11 08:41:12
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!