Tre solar

2010-10-23 01:55:36 / 0 kommentarer ..








Handling: Pesten sprider i samhället. En ensam kvinna har väntat på sin man i fyra års tid under kriget. Hon skall möta honom, med all den kärlek hon ännu bär. Men hon stöter på en massa svårigheter efter vägen.
Sammanfattning: Väldigt gripande film. Spelad på ett väldigt bra sätt fast att den skall föreställa att vara så gammal. Stort plus eftersom det är en svensk film som faktiskt är bra!
Många bra skådespelare i den också!

Jag gillar inte svenska filmer.
Och jag brukar alltid gå efter betygen på filmen.
Denna film skulle vara urkass efter alla recensioner.
Jag älskade den!
Filmer gjorde på den där gamla tiden som man knappt ens kan förstå sig på. Ungefär som "Nybyggarna" och "Invandrarna".


Betyg: 4/5

Bilden kommer från google så jag har ingen äganderätt till bilden

Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!