Tråkigt test!

2010-10-22 21:28:31 / 0 kommentarer ..


Höger- eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: Glad och halvfull;)
Favoritgodis: Choklad... Lakrits... Tuggummi?
Är det nåt du absolut inte äter: Blodpudding, Fiskbullar...
Kläder just nu: Mjukisbyxor och en långärmad plyschtröja som är limegrön:D
Musik just nu: Filip och Fredriks röst ur "Hundra Höjdare"
Vad sa du senast: Typ?
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: Framtiden ;)
Fisk eller badkruka: Fisk;)
Saft eller alkohol: ehm.... Får jag välja båda ;)?
Hur många kuddar sover du med: 2 ;)
Favoritväder: Strålande solsken en blommig sommardag ;)
Spelar du nåt instrument: Har gjort tidigare. Sjunger (lite för ofta) spelar keyboard ibland med Mattias ;)
Morgon- eller nattmänniska: Måste jag välja så natt ;)
Sparare eller slösare: Både och. Försöker spara så gott det går ;)
Bästa film: Girl interrupted, Armagedon och typ alla snyft och gråt filmer;)
Tror på liv på andra planeter:  Det beror på hur man associerar liv. Växter ja! Någon form av djur - ja!, Människor? Beror på planeten.
Kommer du ihåg din första kärlek: Jorå;)
Älskar du henne/honom fortfarande:  Jajemen:D
Har du några homosexuella vänner: Oh ja, flera stycken ;)
Tror du på mirakel: Vad är ett mirakel? Men enligt vad det är för mig... Aa:P
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Ja.
Ser du dig själv som tolerant mot andra: Jo, jag biter ihop mot de allra flesta människor jag inte klarar av:P
Ser du på kärleken som ett misstag: Nej
Hur många barn vill du ha när du blir stor: mellan 2 - 4 ;)
Bio eller promenad: Både och;) Hellre promenad faktiskt.
Är du kittlig: Ibland - beror på person och teknik.
Snarkar du?  Hm.... snus/snarkar... ;)
Stjärntecken? Stenbock
Rädd för insekter? Aa... lite.
Äckligaste insekten: Myggor.. getingar... och flygande kräk - typ bladlöss xD
Största svaghet: Lite för snäll ibland. Har för stoooor mun :P
Bästa bok? Finns väldigt många men bland annat "Vingklippt Ängel" av Berny Pålsson och "Klockan 10.31 på morgon i Khao Lak" av Pigge Werkelin
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? Flyga^^
Vad vill du jobba som? Djurskyddsinspektör;)
Chips, morötter eller godis? Alla tre;) minst av dem - godis.
Pizza eller hamburgare? Hellre hamburgare^^
Skriver du dagbok? Bloggen ^^
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Aa... Näsan ;)
 Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.) Välstädat^^
Gungar du på stolen? Never!
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? Nej. Däremot fallskärm ;)
Vilken hand håller du gaffeln i ? Höger utan kniv. Vänster med kniv:P
Är du rädd för blod? Nepp
Saltar du på maten? Aa oftast ;) Bara för att jag älskar salt!:D
Gillar du att sjunga? Ibland lite för mycket:P
Anser du att du är stark? Bara i personlighet och psyke:P Inte fysiskt^^
Brukar du sola? Varje sommar... men blir inte brun :P Blir bara kräftrosa:P
Vad gör du om du får hicka? Håller andan och skrämmer den genom att säga dess "riktiga namn" Hypernervokosmiskadiafragmakontravibrationer:P
Röker du? Mitt uppe i att sluta:P
Snusar du? Gjort.
Använder du knark? Aldrig gjort.
Kaffe, te eller inget?  Båda;)

Berätta 3 saker som ingen kanske vet:

1. Jag försöker verka som en person som är väldigt pigg av sig men egentligen så är jag jävligt lat!
2.  Jag har väldigt kass balans och ramlar för ingenting :P Typiska klumpigheten själv:P
3. Jag kan bara vissla ibland:P


Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!