Utvilad!

2010-10-07 20:21:43 / 0 kommentarer ..



Ingen träning idag - blir imorgon istället.
Berättade att jag bara hade tio tal kvar på kapitel två i matten.
det var fan de svåraste talen hittills! Kom typ ingen vart idag.
Satt och pluggade lite kemi på eftermiddagen.
Det gick mycket bättre:D

Sitter bara här och tar det lugnt nu ^^
Gick och lade oss halv nio igår kväll xD Sov i ett enda streck fram till klockan 06.00.
Kände mig ganska lovligt utvilad efter det kan ajg lova!:D
Skönt var det iallafall!

Inte lika tidig kväll ikväll dock :P

Börjar inte förrän  13.00 imrogon egentligen men skall dra dit  halv nio ändå ;)
Se om jag kan tidigare lägga labben då jag vill gå på en matteföreläsning på eftermiddagen ;)
Får hoppas att det går bra!^^
Annars blir det att plugga lite teori ;)


Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!