10 SAKER DU INTE VISSTE OM MIG...

2010-09-19 00:58:13 / 2 kommentarer ..



1. Jag äger två djur som jag har haft tur att få gratis. (av en vän som litar på mig)
2. Jag har väldigt bra kontakt med min mamma. pappa och bror.
3. Jag är lite av en perfektionist! Vissa grejer skall vara som jag vill ha dem.
4. Jag är väldigt lat och bekväm av mig när det gäller vissa situationer och väntar gärna på att få allting serverat.
5. jag är väldigt envis och erkänner inte att jag har fel förrän jag ahr fått det bevisat.
6. Jag går i skolan och hade väldigt bra betyg på gymnasiet
7. Jag har flyttat hemifrån och betalar alla mina räkningar själv!
8. Jag har många vänner men känner bara att jag lita på vissa av dem.
9. Jag önskar att jag hade mer pengar
10. Jag älskar sommaren, min pojkvän och sambo, att fotografera och bara leva livet!

Kommentarer

Ja men det är så där de ska vara gumman. Pussen

2010-09-19 01:01:26
Awesomedude1337

Jasså... nä sandra det har du rätt ingen av dessa tio saker visste jag om dig särskilt inte punkt två.

2010-09-26 14:55:47
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!