Awesome!

2010-09-01 20:43:22 / 1 kommentarer ..



Fullt liv ute idag! Nollning för hela slanten och hela Umeå!
Var skittrött igår. Lyckades på någon konstig vänster ställa alarmet på 7.55 istället för 6.55
Så när jag vaknade fick jag lite panik som sagt^^
Måste liksom gå hemifrån senaste 8.10 för att hinna :-P
Smidigt Zazza smidigt!

Kemi idag!
Gick hur bra som helst!
Matte imorgon från 8.30 - 11.30
Sen drar jag nog till Universum och stjäl lite gratisprylar^^
Och efter det stannar jag en stund till på skolan och arbetar en litet tag till^^

På fredag är det Labintroduktion, sovmorgon till 10.30 :D
Och sedan högst en timmes lektion^^
inte dumt säger jag bara inte dumt!;)

Utöver det så dyker snart Dessi upp här och håller mig sällskap en stund. Känner mig jättetrött som vanligt xD
Blir ju så innan kroppen har ställt om sig :-P.
ska se om jag kanske kan komma i säng lite tidigare än vanligt kanske. Men bara kanske... ;)


Kommentarer

Sv: Gör det :)

2010-09-02 23:19:22
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!