Bilder från helgen!

2010-09-12 18:32:59 / 0 kommentarer ..



Vi hade våran första labb i fredags:D
och då måste man ha en sån här tuff utstyrsel ;)







På kvällen drog vi hem till Ikis och partajade :D
Hade en skitkul kväll med brudarna! spel musik och vin på det^^
Hur underbart som helst!














På kvällen drog vi på Origo^^
Jättemysigt även där som vanligt^^
Träffade gamla vänner t.o.m som jag inte ens kände igen:-P




Igår hade vi först förfest hos oss^^
Både min klass och Mattias klass.
Inte så många från min klass som kom tyvärr^^
Men vi hade lika trevligt ändå^^
Sen var det middag med alla basårare och krogen efteråt ;)



































De pinsamma bilderna bjuder jag på ;)
Efter Corona drog vi hem till oss och fortsatte festandet en liten stund;)
Nämligen fram till typ halv fyra-fyra ;)


Idag är det abra en lugn och slapp dag^^
Imorgon väntar skolan igen ^^

Ciao!

Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!