Dagarna som varit!

2010-09-05 16:59:11 / 0 kommentarer ..


Grillning med klassen i fredags! Hur roligt som helst! Lärde verkligen känna klassen mycket mer än innan.
Och det kändes verkligen som att det behövdes kan jag lova.

Vi började ju med förfest hos en kille på Liljansberget - skitkul:D
Festen fortsatte emd grillning för hela basåret! - Underbart!
Och kvällen avslutades med Origo (efter en och en halv timme i kö för att kunna komma in :-P Alla basårare var över 100 stycken nämligen)
På Origo träffade jag även Råberg:-P Tog en shot ilag^^ Inte dumt alls!

Igår fick vi lite halv oväntat besök av Erika, Linnea, Mamma och Pappa^^
De skulle upp hit till umeå för att kolla på Lasse Stefanz nämligen och valde att svänga förbi och dricka lite kaffe^^
Är ju första gången Mamma och Pappa är upp och kollar på våran lägenhet och de gillade den verkligen!
Så det kändes jättekul att de kom hit faktiskt^^

Idag har jag bara tagit det lugnt^^
Pluggat ett tag och skall nu fortsätta med det en stund har jag tänkt^^
Skall göra all Kemi innan imorgon så jag känner mig extra duktig^^

Ciao!

Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!