Duggaresultat!

2010-09-23 20:14:32 / 1 kommentarer ..




Varit i skolan idag som vanligt.
Gick väldigt bra faktiskt!
Fick tillbaka duggan och jag lyckades iallafall skrapa ihop 1 bonuspoäng inför tentan:D
Så det var jag rätt nöjd över^^

Var på möte med studievägledaren och fick lite hjälp med kurser och sånt så i helgen skall jag kolla runt litegrann och se om jag hittar något som lockar;)
Ska ju inte läsa hela basåret^^

Var även på ett annat möte... Lite sekretess belagt.
Men nästa månad blir jag typ 2000 kronor rikare tack vare det;)

Nu ska vi strax äta^^
Sen blir det film och mys^^

Sovmorgon till 13.00 imorgon!
Underbart!!!!:D

Ciao!

Kommentarer
jennelie

Nu ångrar jag mig att jag inte frågade varför du ska få 2000 extra nästa månad. xD Blev ju nyfiken. :D

2010-09-23 22:46:32
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!