Eclipse

2010-09-03 12:58:24 / 1 kommentarer ..







Såg ÄNTLIGEN, får man väl säga, den här igår.
Rätt hyfsad, dock inte lika bra som boken anser jag. 
Sen har de ju även bytt ut en av skådespelarna i den...
Mycket irriterande tycker jag. Jag lade direkt märke till det och det var mycket störande.
Sedan tycker jag att det verkar som att de bara har plockat ut de tjejiga situationerna i den och lämnat alla roliga typ. Men annars så var den hetl okey.
Ett plus för effekterna! jag gillar ju dem.

Betyg: 4/5 

Kommentarer

Valka skådespelare har de bytt ut?

2010-09-03 15:43:53
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!