FEST!

2010-09-03 13:45:38 / 0 kommentarer ..



Idag är det dags för nollnignen :D
Grillning med alla basårare och sedan krogen:D
En kille i min klass kom på den smarta idén att förfesta ilag också (då vi ännu inte känner varandra så bra)
så klockan fem sticker jag! Och förhoppningsvis kommer jag inte hem förrän krogen har stängt!
Är ju lördag imorgon så då är man ju ledig. det enda som skall göras i helgen är att plugga en del!
Både kemi och matte.
Borde egentligen göra det redan nu men känner mig lite lat och bekväm just nu faktiskt^^
Så är det!

Kanske tar med mig nån kamera ikväll också^^
Skulle ju vara roligt:D¨

Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!