Funny stuff;)

2010-09-30 22:08:47 / 2 kommentarer ..




Inte hänt så mycket här de senaste dagarna.
varit i skolan och pluggat varje dag (som vanligt^^)
Nu ska jag ta och städa upp litegrann här och sen ska jag packa och städa åt djuren!
Imorgon skall vi testa botniabanan för första gången och åka hem till mina föräldrar i Husum och säga hej:D
Ska bli ganska skönt faktiskt - inte varit hem sedan vi åkte hit upp för att börja flyttstäda - och det var i slutet av Juni :S

Tänkte visa er lite bilder på universitet där jag går^^
Tog lite bilder där häromdagen ;)
Min förkylning är mycket bättre btw;)




























Sen köpte jag en ny blomma idag:D
Skitfin eller hur;)?











Kommentarer

Åh, jag får Umeå-abstinens! :o

2010-10-01 10:36:51

Vi kanske ska träffas nästa helg om du kan då? x) Vill komma!!

2010-10-01 12:25:32
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!