Lördag...

2010-09-19 00:47:43 / 0 kommentarer ..



Idag har Mattias föräldrar och hans ena syster varit hit på besök!
Det var megatrevligt precis som vanligt!
Vi fikade... shoppade och snackade!
underbar dag!

Avslutade dagen med en glas rött^^

Imorgon blir det plugg i massor samt även att städa upp datorrummet som fortfarande ser ut som att vi är nyinflyttade p.g.a de dåliga möblemanget( som fixade sig i.o.m att Mattias föräldrar kom med de sista)
Så nu skall lägenheten äntligen bli komplett!!:D

För övrigt har jag bestämt mig för att jag skall göra en tavla:D
Tänker inte avslöja något;)
Det håller jag för mig själv tills jag ser om det blir bra eller inte :-P
Hittade lite av materialet idag^^
Resten letar jag nog till veckan ;)

Nu skall jag snart sova!!
Godnatt!

Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!