Lördagkväll! Ferre!

2010-09-27 16:46:36 / 0 kommentarer ..


I lördags hade jag en liten fest här:P
Kände mig lite små hängig så jag tog det bara lugnt^^
var bara Dessi och Stoffe som kom över;)
Bad även Stoffe kolla på min fot (bara för att försäkra mig om att knogarna stod rätt till)
Och det var helt och hållet som det skulle^^ inga problem alls. Jag fick även gapa xD Och han kollade min hals:P
"Du har en halsinfektion Zazza. Du kommer att vara förkyld imorgon"
Jag ville inte tro på på det:P.
Tog några stadiga minttu shots - vilket lindrade både halsontet och huvudvärken jag fick på mig;)
Tack för tipset Stoffe!

Vi drog sedan iväg alla tre till Origo för lite "Club X"
Tyckte att det var skitkul att se Origo i en liten annan form än det man är van vid och allting;)
Blev less vid halv ett - och jag och Mattias gick hem ilag(han var även där med sina vänner)

Det var min lördag kväll;)

Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!