"Regnet det bara öser ner"

2010-09-24 23:58:48 / 0 kommentarer ..



Gillar absolut inte vädret idag....
Tycker även synd om älskling som är ute på krogen med sin klass - som skall behöva gå hem i det här vädret:(
Ja jag är ensam hemma med andra ord^^
Skulle egentligen ha sett nån film eller nått - men det slutade emd att ajg började städa lite i lägenheten och så eftersom ett litet gäng kommer hit och dricker med mig imorgon - och då måste det ju vara rent^^
Sen har jag suttit i telefonen halva kvällen ;)

Min gamla barndomsvän Henke ringde mig idag. Har snackat med honom sedan jag och Mattias blev tillsammans ungefär. Så det var väldigt roligt faktiskt. Skrattade åt en hel del som hände när man var yngre och såna saker:P

Sen har ajg även tvätta - hade sån tur att hela kvällen var ledig^^
Så nu skall all tvätt bara sorteras;)
Dammsugning och diskning tar jag imorgon^^
Lite för sent för att göra sådant nu tycker jag;)


Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!