Ruff stuff

2010-09-07 18:00:49 / 1 kommentarer ..


Tisdag idag igen :-P
Sex timmar matte innebär det ^^
Men det gick faktikst ganska bra. Känner mig lite slut och trött men det ordnar sig nog (förhoppningsvis)

I övrigt så har jag strul med Csn... Inge kul alls måste jag säga.
Tydligen så är det arbetsförmedlingen som ligger bakom det också... eller jag... Beror på hur man ser på saken.
Hoppas bara att jag får pengarna så fort som möjligt efter att jag skickat in brevet som jag skall få av ams... som kommer imorgon eller på onsdag. Ni får hålla tummarna för mig!

Sen har aset kommit:D
Inte dumt alls!
Och stor är han ;) haha ^^

Kommentarer

Aset? xD

2010-09-07 20:24:26
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!