Soda-vatten!

2010-09-19 23:25:37 / 0 kommentarer ..



Idag råkade jag luta mig emot vår fönsterbräda i köket (igen)
Jag vet att alla fönsterbrädor i hela lägenheten är lösa.
Och det var dumt av mig... Våra fönsterbrädor är gjorda av granit!
Och det kändes kan jag lova er! Den landade fem centimeter ifrån tårna (tack och lov för det!)
Annars hade jag nog brutit tårna:S

Jag har för övrigt bytt foder åt djuren. Det har gott bättre än vad jag faktiskt trodde:D

Jag har varit och röstat idag och följer just nu valvakan.
Har skola imorgon och skulle egentligen ha legat i sängen sedan länge tillbaka:-P
Men hur gör man när detta hänger på framtiden?

Idag har vi varit på mediamarkt.
Mellan 18-19 sålde de Sodastreamers för bara 299 kronor:D
Vi har en Wasser Maxx sedan tidigare men den drar så mycket kolsyra så nu har vi bytt upp oss:D
Hade tur att lyckas få en med tack och lov!


Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!