Suck...

2010-09-13 20:36:32 / 0 kommentarer ..



Jobbig dag i skolan idag.
Har oerhört mycket att göra känns det som.
Har 71 tal kvar (minimum) som jag skall hinna göra innan nästa onsdag då den första duggan är!
Och man vill ju åtminstone hinna repetera lite grann med innan dess :s
Fan att jag skall vara så kass på matte -.-
Ja ni får hålla tummarna så får jag hoppas att det går vägen.

På onsdag är jag ledig - studentsportardag... Men jag skall inte sporta. Här blir det till att sitta hemma och plugga typ:-P Eller på skolan om någon annan skall det. Det får jag veta imorgon...

Nu är det slutnördat vid datorn! (Åtminstone för stunden)
Måste ta itu med lite Kemi.
Sen kanske en film... Får se.

Bye!

Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!