Te^^

2010-09-28 21:11:34 / 0 kommentarer ..




Min förkylning börjar smått och gott att släppa.
Inte lika tätt i näsan längre. Resten sitter dock i halsen och på rösten...
Blir tyvärr ingen kör för mig imorgon tror jag.
Kommer nog inte gå nå bra för mig då med rösten, man ska ju inte anstränga den för mycket.

Imorgon väntar labrapport tills vi blivit klar med den :P
Får ta den tiden det tar. Denna lab var skitsvår så jag får hoppas att vi får till det imorgon ^^

Jag sitter bara här vid min dator och tar det lugnt just nu^^
Har inget annat att göra;)
Kopplar av med min typ 10:nde kopp Pepparmintste idag:P
Men det hjälper iallafall;)

Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!