Dagens...

2011-04-27 15:19:25 / 2 kommentarer ..




Mår:
Seg, men annars så
Kläder: Korall färgad klänning
Hemmasyssla: Städa, diska, städa åt djuren
Planer: Söka jobb, plugga en massor och sedan kanske gå på bio ikväll
Måste: Plugga och söka jobb samt betala räkningarna :P
Shopping: Mat kan jag tänka mig ;)
Roligaste: Videon i inlägget före!
Tråkigaste: Vädret! Och alla måsten xD haha. Jag vill bara lata mig hela dagen:P
Middag: Oj ingen aning ännu :P
Vill ha: Ett jobb inför sommaren ;) Och Motivation!




Kommentarer

haha inte efter ett tag :d

2011-04-27 16:38:26
Dixi Wonderland http://dixiwonderland.com/

Svar: Jaa gult är super fint :D

2011-04-27 18:36:32
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!