Fy er!!

2011-04-28 22:37:06 / 1 kommentarer ..




Min mobilkamera ville inte göra som jag idag. men ni lär nog se vad det föreställer ändå;)

Var och skrev en tenta kom hem vid 7 och fick besök som stannade tills för en timme sedan.
Är sjukt trött men tänkte försöka mig på lite skolarbete innan sängen, resten tar vi imorgon.
Nya fräscha tag så att säga!












Dessa vackra varelser har bestämt sig för att börja slå ut nu!!!!
Detta har gjort att det kittlats i min näsa hela dagen!
Jag har nyst säkert 25 gånger bara idag XD

Snart dags att köpa nya allergitabletter tror jag!


Eller som pappa min brukar säga.
"Meh!? Är du halleriskisk?"
xD



Go Papp´sen!


Kommentarer

Oj haha tack så mycket x) <3

2011-04-29 18:19:11
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!