Grillat!!

2011-04-22 22:52:19 / 0 kommentarer ..




Är ju i övik som ni alla vet om!
Mammsen fyllde år igår. Hipp Hipp Hurra för henne!
Otroligt mycket folk som vanligt och grillat till middag (min pappa är bäst!)

Idag var jag och pappa in en sväng till stan och handlade - grillat till middag idag igen!
Så himla underbart när jag väl är hemma.
Har busat lite grann med hundarna innan jag gick upp ett kvarter för att träffa flickorna!!
Lekte med barbies och pussades så in i bomben ;)
Tog självklart lite bilder men de laddar jag upp lite senare;)

Snart blir det efterrätt a´la Bror och Pojkvän ;)

Så har mina dagar sett ut!!

Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!