Parfymer!

2011-04-28 12:11:21 / 2 kommentarer ..




Detta inlägg tillängnar jag Ikis;) Haha
Fast ni andra får läsa det också^^

Vi snackade om parfymer häromdagen och jag som inte alls har någon koll på vad mina parfymer heter (mer än märket) bestämde mig för att ta kort på alla och lägga ut dem här :D
















Som jag sa Erika så har jag fortfarande kvar en del av date-flaskorna ;)
Parfymen längst till vänster använder jag aldrig faktiskt. Men jag har sparat den. Det var nämligen den första parfymen min mor köpte till mig när jag var liten flicka:P













Och här är alla parfymer utan katongen :P haha
Den längst till höger är en Nina Ricci men jag vet inte vad den heter:P
Men det var den och äpplet(första bilden) jag nämde Ikis^^

Den lilla flaskan där är från Isabella Rosselini. Luktar skitgott och somrigt ;)





Vad använder ni för parfymer?
=D




Kommentarer

Wow, du har verkligen bra parfymer. I envy u. måste få lukta på den där andra nina ricci du har :)

btw, de är inte samma lacoste parfym som jag hade som vi pratade om häromdagen!

Hoppas tentorna går bra nu.

Stor bamsekram till dig :)

2011-04-28 12:23:34
Clara

Hej!

Vet inte hur gammalt inlägget är men måste fråga om du har kar date perfymerna och om jag kan få köpa dom?

Svar: Hej Clara!Ja det där inlägget är gammalt :P
Vet faktiskt inte om jag har kvar dem :p
Kan rota i lite lådor och se efter om du är intresserad ;)?

MVH

/Sandra
Sandra

2013-07-24 21:23:36
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!