Photoshoot med Marcus!!

2011-04-01 15:26:43 / 1 kommentarer ..



Igår var jag på skolan mellan 13-15.
Efter det drog jag iväg till gymmet med Ynk.
Det var länge sedan jag var där så jag kände att det behövdes;) haha
Det var jobbigt så in i gatan, haha xD.
Men ack så skönt det är idag!
Skall kanske dit imorgon en sväng med.

Fixat till mitt CV och kollat upp lite jobb!
Skall söka minst ett av dem idag (som går ut idag) resten kan vänta till imorgon annars.

Igår kväll var jag och Sanna över till Marcus och hade en photoshoot.
Riktigt roligt! haha.











Hittade en skitsöt grillplats!;D
















Köpt två nya fina blommor;)




Kommentarer
joanna- Att leva med Aspergers syndrom! http://domkallarmighannes.blogspot.com/

Tänkte bara säga att du nu har chansen att bli helgens blogg och du länkas inför mina 300-700 unika besökare/dag så passa på att anmäla dig:)

http://www.domkallarmighannes.com/2011/03/helgens-blogg.html

2011-04-01 17:34:08
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!