Slapp dag? = En tisdag?

2011-04-05 22:47:04 / 1 kommentarer ..




Idag har det varit strålande fint väder;D
Hoppas på lika fint väder imorgon!
Idag tog vi en promenad ner till stan;D
Jag köpte två teer;) Ett som jag haft sen innan men som tagit slut - ett av mina nya favoriter
Och ett jag har haft tidigare som jag älskade när jag var på Kahl´s ;)

Sitter här med ett glas rött bredvid mig! Njuter i fulla drag.

Skall städa klart sovrummet nu ikväll med - kolla en tvättid - och bara slappa! ;D

Hoppas är dag varit lika bra som min!^^


Kommentarer
sannalitens.blogg.se http://sannalitens.blogg.se/

Svar: Okej :) Vilken är din favoritfilm? :)



Kramar, Sannalitens.blogg.se

2011-04-06 12:36:01
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!