Smörgåscake!

2011-04-11 13:15:23 / 4 kommentarer ..




Igår var det bara en lugn dag.
Idag skall jag ta tag i alla saker och vara en duktig pluggare, hemmafru och jobbsökare ;)
Gårdagens matlagning blev intressant:P
Vi blev väldigt sugna på smörgåstårta och bestämde oss för att göra en sådan.
Mattias hade lite plugg som han var tvungen att göra - så det blev jag som fick ge mig på smörgåstårtan..
Till saken att höra så har jag aldrig gjort en smörgåstårta tidigare:P

Men jag blev sjukt nöjd med resultatet och smaken ;)


















Mattias ville inte plugga själv utan valde att ta sin trogna pluggkompis "gurkätaren" till sällskap ;)




Kommentarer

aww :) sött! Och smörgåstårtan ser jättesmarrig ut! Är det franskor som du har använt som botten? =)

2011-04-11 18:03:24

Haha bästa kompisarna det där ;)

2011-04-11 22:32:33

Åh den där smörgåstårtan såg väldigt god ut du :D Jag brukar inte ens gilla sån men hade inte tackat nej till en bit just nu, såg grymt gott ut :D

2011-04-12 00:01:01

Åååå mums vad det ser gott ut!

2011-04-12 20:49:43
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!