Städdag!

2011-04-01 18:05:22 / 1 kommentarer ..





Städat åt djuren, klippt klorna på djuren och badat dem ;D
Badar dem gör jag faktiskt inte så ofta - de är väldigt renliga av sig och blir aldrig smutsig i pälsen - däremot tvättar jag dem när de börjar lukta konstigt..

Idag gjorde jag de bara för att de skulle bli mer medgörliga när jag klippte klorna på dem ;) haha









Legolas ville inte vara med på bild - men Aragorn tycker att det är mysigt att ligga i en handduk.



Nu skall jag städa resten av lägenheten!;D


Kommentarer
S A R A H C O L L E C O L L I N http://sarahceciliacollin.blogg.se/

Var gärna med i min utlottning :) du kan vinna en ansiktsmask:) KRAM!1



http://sarahceciliacollin.blogg.se/2011/april/tavling.html#comment

2011-04-02 13:01:15
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!