Trasiga kameror och golvmoppar!

2011-04-11 12:57:44 / 0 kommentarer ..




Länge sedan jag uppdaterade nu. Men helgen har varit full helt enkelt!!

I fredags for jag ner på stan efter skolan! Skulle köpa födelsedagspresenter till bror som han skulle få i helgen när jag åkte hem en snabbis:P
Promenerade ner på stan från skolan, såg en skata jag skulle ta bild på och möts av detta när jag öppnar min väska!!!!!






Blev inte direkt glad kan jag lova och ställde in mig på det värsta.
Ville inte peta för mycket med risk för att förstöra allting ännu mer.
Traskade ner på expert på en gång som var mycket hjälpsamma med stackars lilla mig.

Bästa livförsäkringen för dig med systemis? UV-Filter!!!
Tack och lov var det bara den som hade spruckit... Och inte linsen *puh*
Och ett nytt filter kostade mig bara 200 kronor. Sedan köpte ja gäven ett rengöringskit för att få bort alla glassplitter från linsen.

Min älskade vän får nog vara med mig ett tag till <3




På kvällen hade vi överraskningsfest för vår älskade Lovisa, som kon upp för att hälsa på Marcus;)
Kvällens tema för denna tjejkväll var American och Rosa ;)
Sandra som hade tänkt vika av tidigt därifrån bestämde sig för att köra all in på den utstyrseln ;)

























Vi käkade pizza... Spelade sanning eller konsekvens och drack vin ;)
Sen drog alla ungefär samtidigt som jag.. vid ett.
Skulle ju upp tidigt på lördagen för annat bus ;)






Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!