Blocketköpet - bra eller inte?

2011-04-02 17:40:37 / 4 kommentarer ..



Har precis tvättat igenom grejerna jag köpte för ett tag sedan till djuren!
Har inte lagt det i buren ännu eftersom det var så mycket hår på dem..
det visste jag att det skulle vara, dock visste jag inte att hon aldrig verkar ha tvättat pläden som legat i buren hos marsvinen :S
Så den var ju full med en massa härliga dofter:S
Blir till att rengöra den fler gånger än bara en gång innan jag ger den till mina djur..

Nästa gång jag köper något från blocket skall jag be om att få det tvättat!


Kommentarer

Dagens blogg avslutad, blev det du?

2011-04-03 08:48:06

Dagens länkar är nu utvalda! Blev det inte du? Anmäl dig igen! http://fashiontwisted.blogg.se/2011/april/sondagens-lankar-ny-tavling.html#comment

För större chans att vinna, spamma/motivera.

Kram babe!

2011-04-03 13:31:55
t h a i p i n n e n ♥ http://thaipinnen.blogg.se/

SV; nu är kvällensbloggar uppe, kika in och kolla om du blev en av do,. om inte så finns det en ny chans:)

2011-04-03 18:45:23

Det är riktigt dåligt av säljaren att hon inte tvättat det!

2011-04-04 12:36:01
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!