Buried

2011-02-01 15:29:27 / 1 kommentarer ..





Handling: Paul är från USA och jobbar som entreprenör i Irak. Han vaknar upp i en kista och inser att han har blivit levande begravd där nere. Han har ingen aning om varför, men han behöver hjälp och det är fort innan syret tar slut!

Sammanfattning: Hade inte så höga förväntningar på denna film då jag visste att det inte kunde hända så mycket. Men genomtänkt var den verkligen! och jag älskar slutet på den;)

Betyg: 3/5


Bilden är från google så jag har ingen äganderätt till den.



Kommentarer

Tycker om dina korta recensioner och håller med i dem flesta men den här filmen tyckte jag var en riktig miss. Skulle knappt ge den en etta. Väntade hela tiden på att det skulle hända något men den var urtåkig.

2011-02-25 18:44:32
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!