Dagens stora fynd!

2011-02-09 23:20:25 / 1 kommentarer ..




Idag skulle jag ha gjort en massa viktiga saker men jag drog ner på stan med Mattias och hans kompis istället ;)

Det var mycket trevligt och jag blev en jacka och ett racket rikare;) Samt några hundringar fattigare:P














Mattias köpte en skitsnygg rock med;)

Sen var jag på kören ikväll med^^

Lika mycsigt som vanligt:P


Är  även lite småsur för att video funktionen inte fungerar här:S
Har hur många videos som helst som jag skulle vilja visa er:S


Kommentarer

Snygg jacka :) Åtminstone det lilla man ser =)

2011-02-10 20:06:28
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!