Darkness Falls

2011-02-01 16:46:45 / 1 kommentarer ..







Handling: När barnen tappar sina tänder kommer Tandfen och hälsar på. det har vi alla fått lära oss. En sägen säger att när du tappar din sista tand och Tandfen kommer på besök för sista gången - då får du inte tjuvkika för då kommer hon att för evigt förfölja dig. En pojke råkade ut för detta när han var liten men ingen trodde honom - nu 12 år senare händer det en annan ung pojke. Hur skall de få Tandfen att sluta?

Sammanfattning. Det här var en av de första skräckfilmerna jag faktiskt blivit rädd för.
Länge sedan ajg såg den och vi såg den igen. inte lika skrämmande som jag minns den, men sen kom jag ju ihåg alla scener ur den såfort de spelades upp. Fortfarande lika bra i mina ögon ialalfall.

Betyg: 4/5


Bilden tillhör google och jag har ingne äganderätt till den.


Kommentarer

Den är bra! :D

2011-02-01 20:31:48
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!