Datorn e lessen=(

2011-02-06 02:33:16 / 0 kommentarer ..



Tror att Mattias skall få blåsa min datorn när jag är klar med inlämningen av tyska arbetet imorgon!
Datorn har stängt av sig två gånger under loppet av tio minuter:S
Det kändes inte bra. Kör en virusskanning nu som jag sitter uppe och väntar på - sedan blir det sängen för min del.

Imorgon säger vi hej hej till träningsvärken ifrån badmintonen xD.
Samt att jag skall diska och dammsuga imorgon innan Mattias kommer:P
Upp i god tid så att jag hinner allt;) Säger jag nu xD Får se hur det blir imorgon :P hehe


Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!