Grymt sugen!

2011-02-28 16:01:51 / 0 kommentarer ..



Igår var jag i kyrkan hela dagen och sjöng:P
Det var roligt men även väldigt uttråkande xD haha.

Fick däremot en grymt längtanskänsla av att börja spela ett instrument igen!!!
Och jag är grymt sugen på fiol!
Vi får se vad som händer men de kvinnor som var i kyrkan och spelade lyckades verkligen locka fram den där underbara känslan inom mig!

GRYMT SUGEN!!


När jag kom hem fick jag lyxmat!;D














För några dagar sedan fikade jag med Ynken!
Det var i torsdags förresten!^^








Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!