Maxi and Donken

2011-02-01 07:56:29 / 1 kommentarer ..



Tänkte att jag kan dra iväg ettt snabbt inlägg här innan jag skall dra mig till skolan.
Igår kom ju Linnéa och Erika förbi och vi for till ICA Maxi.
Handlade mest bara nödvändiga saker.
Käkade på Donken efteråt och bara surrade.
Innan det var dags för dem att åka hem så åkte vi på expo:D
Har ju aldrig varit där men jag kan lova att det är ett ställe jag kommer att återvända till.















Det fräcka fatet köpte jag på Expo^^
Blommorna införskaffade jag mig häromdagen och skorna köpte jag på Maxi för 99 kronor:P

Drömde förresten om att jasg vaknade och gick till skolan och att all snö hade töat bort.
När jag vaknade var jag självklart tvungen att kolla och så var det ju inte.
Men det är plusgradigt ute och småfåglarna har tittat fram och kvittrar så mysigt:D

Nu skall jag till skolan!


Kommentarer

Sv: Allt jag skriver på bloggen behöver du inte ta på största allvar :)

2011-02-01 11:32:13
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!