Första dagen på jobbet!

2011-06-21 11:30:13 / 0 kommentarer ..




Inskolning på jobbet igår och idag^^
Var väldigt mycket att ta in för stackars hjärnan igår kan jag säga.
Samt att jag fick lite panik när vi skulle börja ringa redan igår kväll xD. Väldigt roligt måste jag medge.
Vi ringde i två och en halv timme cirka. Och jag fick 8 personer att köpa av mig ;) Yeah!!!=D

Första kvinnan som tog den första beställning var så himla glad och trevlig - och blev ännu gladare bara för att jag var norrlänning. Hon tyckte definitivt att jag skulle prata med den rösten när jag ringde till folk för att den var så vacker. Tack till dig! Det förgyllde min dag som nyanställd. "Du kommer att bli en mycket bra säljare en dag. Eller du kanske redan är en bra säljare?" Svarade med ett skratt att detta var min första dag och hon var min första kund. Hon skrattade och önskade mig lycka till. Hoppas verkligen att det kommer fler människor av den varan idag ;)

Sitter och käkar min frukost nu annars^^
Börjar klockan 1 - supersoft^^
Slutar 21.00 ;)

Idag blir det Sushi till middag har jag tänkt ;) Numn numn ;)


Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!