I´m Sorry!!

2011-06-14 22:44:15 / 3 kommentarer ..




Förlåt den dåliga uppdateringen!
Har varit i övik för studentfirande och umgås med familjen helg^^
Kom hem till Umeå idag^^
Kommer med bilder och sådant annat imorgon^^
Just nu sitter jag och lanar med killarna - lillebror följde med upp för lite LAN med -
Imorgon är det dags för anställningsintervju:O
Kan faktiskt erkänna att jag är lite nervös... Men jag tror nog att det går bra ändå.
Skall duscha och så ikväll så att jag inte behöver kliva upp så tidigt imorgon.
Blir nog kalas bra allting^^

Skriver mer imrogon!!

Natti!!

Kommentarer

Nja, jag vill helst inte ha något med Soc att göra.. dom har ställt till det så mkt för många jag känner.. så måste vänta tills jag får jobb. Dessutom skulle jag nästan dö av dåligt samvete över att lämna mamma med allt där hemma :(

2011-06-15 00:11:28

Njaa, jag vill helst inte ha något med Soc att göra, då dom har ställt till det för många jag känner..

Så därför måste jag vänta på jobb.

Dessutom skulle jag få dåligt samvete över att lämna mamma här hemma med allt :/

2011-06-15 00:14:37
Sanni

det blev 2 olika kommentarer, för på första stod det att det inte gick att skickas, så var tvungen att skriva nytt, men det kom tydligen fram ändå :P

2011-06-15 00:15:26
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!