INTE OKEY!!!!

2011-06-15 23:03:53 / 0 kommentarer ..




Alltså jag är sååååå jäkla töntig när det gäller kryp och äckel!!
Vi sitter med fem datorer i vardagsrummet - ni kan ju bara gissa hur varmt det blir. Och vi måste stänga fönstret om vartannat så fort jag ser ett kryp :S

Idag har jag sett två Skrankar varav att en av dem är kvar här någonstans men jag hittar den inte :S

Sååå jävla töntigt! Inte rädd för spindlar(så länge de är mindre än min hand) eller ormar! men kryp och insekter är inte okey!! Jag har inte varit sådant tidigare och fattar inte varför jag blivit det nu... Jobbigaste av allt verkar vara att krypen vet om att jag inte gillar dem - och p.g.a det så bara MÅSTE de provsitta PÅ MIG!!!!

Det kryper i hela kroppen på mig bara för att jag vet att den är här nånstans!!

Huvva!!!!



Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!