Jobbar och sliter

2011-06-28 19:18:08 / 0 kommentarer ..


Hallå hallå i huset!

Jag är inte död och jag har inte glömt bort allting -jag jobbar bara väldigt mycket just nu^^
Midsommar helgen innebar 17 timmars arbete/dag och på 4 dagar har vi sålt 800 pizzor - så ja jag jobbar kanske lite för mycket. Men nu har vi börjat efter schema så allt kommer att bli bättre^^

Har tagit en massa fina bilder här ute som jag gärna skulle vilja visa er.
Men jag har inte fått igång internet på min dator ännu och den jag sitter vid har ingen kortläsare - och sladden är s klart hemma ;)

men jag mår bra och lever iallafall!
Uppdaterar lite oftare när jag har något att berätta^^

Hejdå!!

Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!