Nu äré Sommar - Nu äré Sol - och koskit i hagen!

2011-06-01 17:08:34 / 0 kommentarer ..




Varit och skrivit de sista tentorna idag på ÖP.
Så nu äre officiellt! Nu är det SOMMARLOV!!!!
Fasiken så skönt kan jag lova;) Stressa ner, SOVA, och bara ta det extremt jävla lugnt ;)
Gud så härligt ;) Får hoppas på fint väder nu då ;)

Ösregnade när jag gick till tentan imorse - när jag kom ut från hålan var det strålande solsken och hyffsat varmt ;)
Det är det fortfarande^^ Man blir såååå glad av det :D

CSN var snälla mot mig idag med :D Så nu tänker jag inte gnälla något mer just nu ;)
Kändes skönt kan jag lova - som jag sa till Mattias: "Nu har vi råd att äta också" ;)

Och tydligen har jag missat att det är lång helg och röddag imorgon XD haha
Lite sent ute men bättre sent än aldrig ;)

Zumba om en timme! Underbart! ;)

Puss!!

Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!